X
تبلیغات
رایتل
شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384
توسط: ستاره

روش های به دست آوردن آرامش

1-جلوی گریه خود را نگرید و گاهگاهی گریه کنید .

2-دست کم روزی 15 دقیقه را در سکوت بگذرانید و  به نیاز های واقعی خود فکر کنید .در سکوت عصاره آرامش است ، با زور نمی توان آن را ایجاد کرد ، باید دست کم روزی یک ساعت ، تنها به اتاقی بروید و در را روی خود ببندید.

3-افراد آرام به خود می کویند که برای تغییر گذشته، کاری نمی توان کرد، آنگاه از فکر ادامه زندگی لذت می برند .

4-وقتی احساس می کنید که سرتان پر از فکرهای جور واجور است و جای خالی در آن نیست ، با قدم زدن ف آنها را پاک کنید .

5-اگر نتوانید کسی را ببخشید ،افکار خشمگین تان شما را  بررای همیشه با این افراد مرتبط خواهد کرد .شاد کردن دیگران ، باعث آرامش می شود .

6-آرامش را زا کودکان بیاموزید ،ببینید که چگونه در همان لحظه ای که هستند ،زندگی می کنند و لذت می برند .

7-از همان که هستید راضی باشید ،در این صورت احساس آرامش بیشتری می کنید.

8-هر چه اکسیژن بیشتری به شما برسد ،آرام تر خواهید شد ،خوب است در محل کار و زندگی خود گیاهی نگه دارید.

9-مهم است که با شما مودبانه برخورد کنند یا نه،برخورد مودبانه شما، باعث ایجاد آرامی و احساس خوبی در شما خواهد شد .

10-سرعت حرکت شما با احساس تان رابطه ای مستقیم دارد ،آرام راه بروید و حرکات  بدن خود را آرام تر کنید ،طولی نمی کشد که آرام خواهید شد .گاهی می توانید ،برای رسیدن به آرامش دراز بکشید ، عضلات خو را شل کنید و به هبچ چیز فکر نکنید .

11-با حرکات آرام و صحبت کردن شمرده ،احساس آرامش را به جمع منتقل کنید .آیا تا به حال فرد آرامی را دیدید که با صدای بلند صحبت کنبد ؟؟

12-با شوخ طبعی به آرامش خود کمک کنید .

13-راحتی یکی از عناصر مهم آرامش است،مثل دمای مناسب ،صندلی راحت و لباس  و کفش راحت،هر چند وقت یک بار ساعت تان را باز کنید و خود را از فشار زمان نجات دهید .

14-لحظه های زیبای زندگی تان را بنویسید و از آنها عکس و فیلم بگیرید،سپس یشتر وقت ها آنها را به یاد آورید و درباره شان فکر کنید و لذت ببرید.

15-آهسته غذا خوردن و جویدن ،باعث تجدید قوای فکری و احساس آرامش خواهد شد .

16-برای تاثیر بیشتر و رسیدن به آرامش در خود متمرکز شوید و آرام نفس بکشید .

17-تمرین کنید که آرام تر از حد معمول صحبت کنبد ،این کار خود به خود ضربان قلب و تنفستان را کم می کند و به شما اجازه می دهد ، ذهن و فکرتان را از بسیاری مسائل پاک کنید .

18-احساسات و مشکلات خود را به دیگران بگویید و آرامش بیشتری احساس کنید .

19-یکی از مهم ترین مهارت ها در آرام بودن،فکر نکردن به مسائل کوچک است ،دومین مهارت ، کوچک شماردن تمام مسائل است .

20-شاد کردن دیگران ،موجب آرامش می شود...نمی دانید که چه لذتی دارد ،پول رستوران امشب را با توافق سایرین به یک فقیر هدی کنید .دیگران را برای لطف کردن به خود تحت فشار قرار ندهید .

21-اگر می دانستید که: (سیگار کشیدن و ورزش نکردن برابر است با استرس ،اضطراب و حذف آرامش)).هرگز سیگار می کشیدیدو ورزش کردن را به تعویق نمی انداختید .

   

 مببع:ورلد نیوز